ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE SANT NARCÍS

Aquest Blog vol ser una eina de participació i informació amb tots els veïns del barri.
També,perquè més enllà dels seus límits, tots els ciutadans de Girona sàpiguen quines son les nostres inquietuds, els nostres problemes i el que fem.
En definitiva volem que sigui un espai de convivència.
---------------------------------------------------------------

FESTA MAJOR 2013

diumenge, 4 de juliol del 2010

"OKUPES" A SANT NARCÍS

Els "okupes" sortint de l'amagatall

Primera nit de Juliol, quarts de dues de la matinada. Calor, xafogor. Surto al carrer a prendre la fresca, i, ho sorpresa, veig que al barri (de  Sant Narcís, és clar) hi tenim "okupes"  No ho entenc.  Si pago els meus impostos per tenir una xarxa de clavagueram com cal, si pago els meus impostos per tenir una depuració correcta, per que m'he de trobar insectes que es suposa que surten d'unes deficients instal·lacions del
clavegueram?  O és que les instal·lacions del barri no son prou correctes?  O és que estem visquen en un altre mon? Una veïna em comenta que a un altra barri de Girona els ofereixen un servei que, per una mòdica quantitat de diners, els posen un insecticida fabulós. I quan ella demana aquest servei, perquè a casa seva hi te "okupes" l'hi responen ... "és que només ho oferim a aquell barri" I em pregunto el perquè. Ostres és impossible! tinc tantes queixes al cap que he oblidat el que és principal.  Ah, si, és que vivim en un altra mon.

Bona nit!
El mortal que va a peu.



Foto: El mortal que va a peu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada