ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE SANT NARCÍS

Aquest Blog vol ser una eina de participació i informació amb tots els veïns del barri.
També,perquè més enllà dels seus límits, tots els ciutadans de Girona sàpiguen quines son les nostres inquietuds, els nostres problemes i el que fem.
En definitiva volem que sigui un espai de convivència.
---------------------------------------------------------------

FESTA MAJOR 2013

divendres, 4 de setembre del 2009

BUFFFF!!!! Acabo d'arribar de vacances...

Buffff!!!! Acabo d’arribar de vacances amb unes ganes increïbles de retrobar-me amb la gent amb la que habitualment la fem petar ..en Pere, la Montse , en Martí, en Miquel ....., i molts altres, i quina es la nostra sorpresa?  Doncs que almenys a tres veïns, alguns d’aquesta colla , els havien entrat a robar a casa seva, i el més fort es que ells hi eren a dins, dormint!!!!
No sé què està passant... tinc 53 anys i visc a Sant Narcís de tota la vida. Hi  vaig néixer, m’hi vaig casar, hi he tingut els fills i ara el net, però aquesta sensació d’inseguretat no l’havia tingut  mai. Que jo recordi, ni a la època dels “mau mau” -ho recordeu?..- teníem por. Fixeu-vos que he dit sensació , no inseguretat a seques, dons els que hi entenen diuen que només es sensació. Que sabran els que hi entenen si no viuen en el nostre estimat barri?
Dons mireu, senyors o millor dit senyores que hi enteneu: jo tinc por per mi i per totes les persones grans que els estiren les bosses o les carteres, tinc por de que em trenquin el vidre del cotxe, de que em robin la moto, o la bicicleta, tinc por de que m’entrin a casa amb la porta tancada i jo hi sigui dins, que jo passegi el gos “ben lligat, havent pagat els impostos i recollint les caques”, i que passi pel davant de joves venent droga a la llum del dia, vigilant que no em vinguin per l’esquena. Doncs si, senyores que hi enteneu, tenim por !!, estem preocupats!!, i una mica desencisats del vostre comportament. Com podeu dir amb tota la cara, sensació d’inseguretat!! Parleu amb tots aquest veïns que els hi han robat a casa, els cotxes, les bicicletes, las carteres , les bosses... a veure què senten ells, si es sensació o una gran inseguretat!!
Desitjo de tot cor que aquesta gent que hi entenen tant de seguretat els hi hagin  anat molt bé les vacances, i,  com diu el meu amic Lluís Gil, vinguin amb les piles ben carregades, doncs al  nostre estimat barri hi ha molta feina a fer. Amb aquest escrit espero haver demostrat que no es una sensació.
Son fets, i ben demostrats !!!

Carme Castel
Veïna de Sant Narcís

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada