ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE SANT NARCÍS

Aquest Blog vol ser una eina de participació i informació amb tots els veïns del barri.
També,perquè més enllà dels seus límits, tots els ciutadans de Girona sàpiguen quines son les nostres inquietuds, els nostres problemes i el que fem.
En definitiva volem que sigui un espai de convivència.
---------------------------------------------------------------

FESTA MAJOR 2013

dimecres, 28 d’abril del 2010

EL MORTAL QUE VA A PEU, CONTINUA CAMINANT

Desprès de quedar astorat davant la magnificència de una façana insegura i inacabada, vaig continuar la linea elèctrica -carrer Xifra Masmitjà...- i vaig adonar-me que passa pel mig d'uns arbres.
No vull ni imaginar que pot passar en un dia de fort vent.
A aquest mortal, que va a peu, l'hi encanta el bosc i he notat que allí hi ha verdaderes autopistes de bosc net i sense res, sota les lineas elèctriques, suposo que per seguretat, i això es el que no entenc, uns llocs si i els altres no.
Estava concentrat amb les meves cabòries quant de cop he escoltat un  brogit, un clam, unes rialles que venien de una mica mes enllà d'on era.  He arribat a uns jardins molt macos (penso que son els dedicats a l'Ignasi  Bosch), i m'he trobat amb un grapat de gent que animava, cridava, encoratjava a un personatge que amb una mena de pala  intentava donar cops a un pal mes petit i rodó i fer-lo arribar el mes  lluny possible.
Encuriosit he preguntat que feien i m'han contestat: "estem jugant la lliga del VI Campionat del Mont de Bèlit". He pensat: "que curiós, quin joc mes estrany". Peró bé, això es un motiu  mes de les meves anades i vingudes per aquests mons de Déu.
Ja tornaré per continuar esbrinant on acaba aquesta linea elèctrica tant curiosa
 
Miquel Pagès, un mortal que va a peu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada